fredag 20 maj 2011

Tillbaka i svackan- CHECK!


Jag såg oerhört mycket fram emot helgen tills för en liten stund sen. Nu blickar jag istället fram emot nästa vecka då jag hoppas bli healad. Jag har laddat med godis, bäddat loftet i lastbilen och packar ner ton av plugg. Förhoppningsvis överlever jag. Ingen av hästarna har gått särskilt bra idag, jag blev avsnoppad av Hemköps butikschef och inget verkar vilja gå vägen. Inte ens när jag gick och köpte en bikini och dessutom fick en strandväska från warp på köpet lättade humöret upp. Tillbaka i svackan, check. Jag funderar helt seriöst på att duscha och gå och lägga mig. Känner inte att jag hittar någon mening med att vara uppe, förutom mitt prov i mental träning... Jag orkar inte skriva deppigt. Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt