torsdag 29 september 2011

All fungerande terapi är bra terapi

Jag skulle precis dra ur min knut i håret, som jag alltid gör när jag ska sova. Mitt problem var att det inte fanns någon knut. Kvar var bara en lång lugg och korta hår. Alla typer av terapi är bra, jag går i en typ av sådan redan en gång i veckan. Dock var denna terapin viktigare än allt annat för mig just nu. Jag klippte av mig allt hår. Dåliga minnen och stunder jag ville bli av med försvann med håret. Allt det slitna och förgångna klipptes av. Jag har gjort det förut, då fanns inte lika mycket skit i topparna, då skrek inte kroppen lika mycket, det undermedvetna sa inte åt mig att klippa lika kort. Nu är det av, jag känner mig skön och jag är nu tusentals av dåliga minnen lättare. Det är dags att gå vidare nu och se framåt. Jag går nu- in i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt