fredag 23 september 2011

Vad var det allt gick ut på egentligen?

Tid är sådant om förändras. Tid är något vi kände ena sekunden och nästa sekund var den främmande för oss. Jag har inte bloggat på länge. Min tid har förändrats så snabbt och så mycket att ord har varit en omöjlighet att skapa. ord. Jag har fått veta att jag väger dubbla min vikt av skuld jag tar på mig. Jag har fått veta att jag lever ett vuxenliv. Mina vita ridbyxor har blivit gråa av damm och jag står still i ett liv som ständigt rör sig. Om en vecka ska jag klippa av mig allt hår, då ska jag även köpa en bodyscrub och sen ska jag börja om- igen. Nu ska jag sova bort febern kanske. Glömde detaljen att jag inte kan sova. Jag har glömt min talang att skriva, jag har glömt vad mitt liv en gång gick ut på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt