måndag 3 oktober 2011

MVG i allt

Jag tror att jag ska skriva en bok i ämnet "hur man får MVG i skolan". För detta är något jag är extremt duktig på, och det är ju sådant folk skriver böcker om, sådant man är bra på. Jag bara lyckas med detta fenomen om och om igen. Precis som alla andra går jag och velar fram och tillbaka om mina arbeten var bra eller dåliga, för kort eller för långt kanske, osv.. Men i slutändan så vet jag ju någonstans att jag kommer få MVG. Det är hemskt, det är så jävla bra och fan vad jag skryter om det. Men är det inte sådant man gör på en blogg? Skryter om sig själv. Så jag ville bara skryta lite om min bok idé, tror att det skulle bli en storsäljare!
Jag att vill även tillägga till dagens fakta att trots sömnbrist och att hela jag är sönderstressad så blev min dag lyckligast av alla, för jag fick hoppa två dunderfina hästar! Det var fantastiskt! Det blev MVG i allt idag, till och med dagens humör avslutades med ett leende, och en skit snyggt klippt häst. MVG i allt var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt