måndag 24 augusti 2009

Jag är nog inte frisk


Jag vet att ni alla har i åtanke när ni klickar in "ralfsdotter.blogs..." i länk fältet att nu kommer det stå ett långt jobbigt klagigt, gnälligt, allmänt deprimerande och humör sänkande inlägg om hur hemskt det är att gå i skolan och bla bla bla. (vilket lång mening det blev!) Men allt jag har planerat att skriva om skolan är:
BAJS KLASS
BAJS SCHEMA
BAAAAAAAAJJJJJJSSSSSS
Så nu är dom aggrissionerna ur världen! Men sen mitt problem hur jag ska se ut, beté mig och vilket budskap jag känner för att ge tunboskolans elever och lärare har jag kommit fram till idag. Jag gick till skolan i turkosa mjukis dress och såg ut som en slickad katt med nytvättat urborstat hår. Inte att föredra. Så min regel ska vara - Va Emma-Maria Ralfsdotter Thalén helt enkelt. Jag ska go with the flow och bara soppa banan med hela tunbo. Da. Vilken plan va?
Jag är nog inte frisk.

1 kommentar:

Tyckte ngt