onsdag 5 augusti 2009

Tro tro tro tro... jaha så det var bara så "enkelt"?

Jag har kommit på livets gåta. För jag har alltid funderat på vad det är för gåta och vad det är för svar, och äntligen har jag kommit på det! Livets stora grej för att allt ska bli bättre, lättare och så måste ju vara att tro på sig själv. Bara lita på att man kan, vilja kunna och verkligen ge sig in på att kunna! Allt blir ju bättre om man stoppar in huvudet, tror på sig själv och bara kör. Inga hinder. Bara tron att man kan! Jag litar på det. Problemet är att jag gör verkligen inte det, jag litar eller tror verkligen inte på mig själv eller nånting jag gör. Men det kommer, jag ska börja tro på mig själv och jag ska fan i mig ta tag i det här nu.

Och Johanna, du är inget EMO och du är inte bortglömd. Jag finns här, jag är bara upptagen. Du är så förbannat saknad. Älskar dig mest av allt på denna jord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt