tisdag 25 augusti 2009

En rak uppfostran är vad dom behöver


Här sitter jag igen i min fluffiga morgonrock med en stor kopp rykande te och myser i mitt stökiga rum. Första skoldagen efter schema idag. Jag somnade på kemin men mitt och Robbies DreamTeam är sannerligen ett vinnande koncept! Där emot driver 6orna mig till vansinne. Vad är det här för något? Idag blev jag totalt köttad med frågor av några små killar i 6an som tyckte dom va super coola. "Vem är du? Kommer du från Sthlm? Hur länge har du bott här? Är du en sån där hästfjant?". Hallå, ursäkta men när jag gick i 7an önskade jag att jag skulle sjunka genom golvet bara en 9a tittade på mig. Sen när man själv blir den stora och läskiga, då visar det sig att dom små skitarna är kaxiga som terriers allihop! Det här känns inte riktigt rätt. Borde inte vi 9or få tillstånd att bara uppfostra dom här små moppsarna? Vi kan ju inte ha en skola där det är en årskurs som beter sig som folk. Nej en rak uppfostran är vad dom små monstren behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt