lördag 2 juli 2011

Grattis på din dag (som du delar med tusen andra)

Jag hade min dag idag. Den enda dagen på året som jag får kalla min, men som jag ändå delar med tusen andra. Personligt värre får jag påstå. Det värsta med min dag detta året var när jag först överrumplades av lycka för att vara ett år äldre, för att en millisekund senare fråntas all glädje och med bitterhet inse att jag trots denna ålders tillökning fortfarande är skitliten. Det känns förjävligt. Den ens presenten finare än den andra, men den finaste av alla- det där året som skulle föra mig bort från kolumnen skitliten- den presenten kommer inte förens nästa dag. Vad är meningen med livet om inte födelsedagen blir perfekt? Jo jag ska säga dig som läser en sak- att livet är så jävla värt att leva ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt