lördag 10 maj 2008

Allt besvär för en liten Blomma


Tävling har det varit idag. Det gick inte så bra- Elsa var seg och jag red Bella som en fullkomlig idiot. Men men, jag och Johanna spenderade dagen med Carro i solen uppe på Stora Ekeby ridklubb. Det var satans varmt- men extremt trevligt. Men det är inte bara min kära ponny som heter Bella, utan en av mina närmaste vänninor äger även denna vackra benämning. Höhö, any way- Bella (vänninan) och Johanna har kommit in i en väldigt (enligt min åsikt) töntig konflikt. Men jag älskar er i alla fall tjejer och det vet ni, man får vara töntig ibland- annars skulle ni ju aldrig stå ut med mig. Men åter tillbaka till samtals ämnet- den töntiga konflikten! Jo det är så här att dessa två individer bråkar om vem som får ha blommigt i avslutningen. Ja du hör själv- en väldigt världslig sak. Jag skulle föreslå att dom båda hade blommigt och var värsta best friends eller Wannabe Twins typ. Fett mysigt ju! Men så vill de tydligen inte ha det, så jag får stå ut med att vara brevuggla med svordomar mellan dom- jag överlever. Jag ska följa den anliga strömmen och ha vitt. Jag har ingen energi att bryta mig loss från alla andra. För övrigt är jag väldigt trött, har kronisk huvudvärk och är deprimerad för att jag inte kan springa- benhinninflamation gånger tusen!

För att må riktigt bra igen skulle jag behöva:
En helt tävlingsfri helg med världens goaste människa(som jag inte tänker nämna vid namn) och en massa bra filmer- och bara kunna myspysa hela helgen.

Ah- vilken härlig startover- but well, it's only a dream... <'3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt