torsdag 8 maj 2008

Typiskt Mig


Idag har jag vart trött som vanligt, alla lektioner går segt. Visst visst, jag pratade med Hugo igår kväll- aja baja, måste sova. Men "skyll inte på Hugo".
Fint väder- och ändå sitter jag här. Ja, idag lät jag hästarna vila, jag ställde av allt för jag tänkte åka och bada. Men eftersom alla här är såna klenisar var det ingen som ville bada. (förutom Fredrik, men han föreslog först att vi skulle duscha, och sen en massa andra förslag- och jag tror inte han syftade på att "bada") Så jag snackade lite med Hhhhhugo i telefon på eftermiddagen- han skulle till Kolbäck- hurtig pojk. Jag kan snegla på den feta högen med skolböcker som ler hånande mot mig där borta i hallen, men jag orkar bara inte! Jag måste träna in, ta tid, mm på svenska talet- och jag orkar inte. Orkar knappt ta av mig kläderna och lägga mig i solen! Jag tror jag ska ta mitt block, gå ut o sätta mig i solen och rita något fint. Samtidigt borde jag ut o springa- Camp Tunbo närmar sig. Och Hugo får inte ha bättre kondis än mig, och eftersom han är ute och går idag så måste jag springa. Plus att det skulle inte skada att röra lite på sig. Så först rita, och sen springa- när det är lite svalare.
Tjing! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt