fredag 9 maj 2008

Glad, för en gångs skull

Jag är glad idag. Har umgåtts med Johanna, den sköna all day long. Hon och BellaWella hade fight idag så vi hade en hel del att prata om. Det är sjukt att vi kännt varandra i snart 6 år nu.. Shit, inte konstigt att vi förstår varandra liksom- hon är super duper! Vi badade hästarna, red barbacka och var ute o sprang. Ca 6 km lyckades jag bränna igår, men eftersom "Johanna med den dåliga kondisen" var med idag så blev det bara 4 km. Men vi e bra, som vanligt. Jag känner mig glad idag och lättad från alla tvångstankar att jag har förstört en massa grejer genom att säga fel. Men det är bara för att jag tänker igenom sånt när jag springer. Men imorron är det tävling hela dagen så nu måste jag sova vare sig jag vill eller inte.

Puhuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt