fredag 30 maj 2008

Hanna!


Jag är en katastrof! Varför ha en blog om man aldrig skriver? Vilken skit. Ska bättra mig! Hur som helst så har det faktiskt inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Jag har köpt ett par nya shorts på Gina, grön randiga. Jag har dansat. Jag har visiterat västerås stad, för jag hade så fruktansvärt tråkigt. Jag har tagit årets första dopp. Jag har.. öhm... inte gjort så mycket mer.
Hanna och jag har solat väldigt mycket! Spa tema veckan ebbade ut i slutet med att alla igentligen bara satt och solade hela dagarna. Jag sov hos Hanna också- och det var vi som badade årets första dopp, iaf mitt första dopp! Hanna, hon är en sån där bra människa. Hon förstår även fast hon skrattar åt en, hon får en alltid att skratta, hon är lätt att umgås med, vi har nästan samma intressen, och vi skulle kunna stå i timmar framför en spegel och älta; - Ursch vad fet jag är! - Nej jag är fetare! - Nehej du, du är smal som en sticka, kolla mina lår då! - amen nej ge dig, jag är mycket fetare än dig! You get the point- I love her!
Nästa vecka är det Camp tunbo- har hört av dom flesta att det är tungt. Uppskattning; jag kommer dö. PLus att jag ser verkligen inte fram emot att springa runt lökig och äcklig när en viss person är i näärheten. Hua- sjukanmälning? JA TACK!

1 kommentar:

  1. jag har redan doppat mig två gånger (a) maha, och vad är det där spa som ni gör? :)

    SvaraRadera

Tyckte ngt