tisdag 3 juni 2008

Sexiga kroppar och nya idoler!

Okej, jag har en ursäkt till varför jag inte skriver så ofta- Jag är lat, och sen när jag äntligen ska skriva så dyker det upp något annat. Dålig anledning- så förlåt mig.
Camp tunbo har böörjat! Det har varit 2 hårda dagar men jag måste erkänna att det är kul! Jag är då ensam tjej i ett lag- oväntat? NOT! Men iaf, i vårat lag är Hugo lagledare- Ja den lilla klenisen ska leda oss genom 3 tävlingar, får se hur det går med den saken! Haha, nejrå han är duktigt lilla Hugo- haha. Iaf- och sen är det Markus B-J, Max B, Danne W och Johan L. Vi kämpar på så gott vi kan! Och Filip W har jag utsett till Sveriges största latmask! Grattis Filip!
Idag badade jag efter skoldan! Jag, Jocke P och Fredrik P badade i ån! Skit kul var det- men Hugo och Anna, dom små flörtisarna var såna badkrukor så dom badade inte! Tråkmånsar måste jag säga! Och Fredrik, jag antar att du aldrig i hela ditt liv kommer att läsa min blogg och vad som skrivs här så jag kan lika gärna rafsa ner mina tankar- FY FAN VA HYPER SEXIG KROOPPP! Perfekta magrutorna, breda axlar, armmuskler- vad mer kan jag säga? Så sjuukt snygg! (Ja, och om- OM- du nu skulle läsa det här Fredrik så kan du ju ta det som en komplimang! Och säg inte till mig att du läst det för då kommer det bli så pinsamt- Tack kompis!)
Vi kollade på 9ornas Tunbo show idag! Ja, dom var super bra! Johanna var as duktig när hon dansade och Bella var ju såklart grym när hon lirade på basen och tog ton i micken! Men faktiskt- sorry tjejor, jag måste vika ner mig.. För det var en kille där vid namnet Paul, och han sjöng Lars Winnerbäck. Alla stod upp, alla var så närvarande- nej jag vet inte vad det var, men det kändes nästan magiskt! Jag kan inte ens tänka mig hans känsla att stå där och sjunga! Han var den enda killen som ställde upp och sjöng- tänk va härligt då för honom att det blev så jävla bra! Nej, han var min idol för en stund.
Men nu måste jag sova- imorrn väntar Camp tunbo och dess utmaningar! Trängsvärken liksom ropar efter sömn nu! Baba! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt