fredag 27 juni 2008

Pressen ligger på 7 minuter (med ombyte)

Så sant som det var sagt; det blev inte mkt till bloggande när min kära vän från den stora staden var här. Men jag hoppas att ni inte gråtit, för det vore jätte konstigt så då blir jag rädd. Jag ska vara i stallet om ca 7 minuter hade jag tänkt, och än så länge har jag inte ens iklädd en Bh; så ni får stå ut med att jag skriver under lite tidspress!
Agnes och jag hade verkligen a good time! Hon är en sån där klockren person som man inte behöver anstränga sig för att ha kul med (Anna är också en sån person- asså bara så ni vet). Jag och Agnes kollade på 1000 filmer kändes det som, men det var nog vädret som fick tv soffan att se mjukare ut än vanligt. Sen spelade vi GH, och hoppade runt i hela vardagsrummet i hopp om att det skulle gå bättre när man stod upp- fel teori, det gick kasst (men rolighets faktorn ökte med 82 %). Jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga om Agnes vistelse här, men är att jag älskar henne otroligt mycket.
Sen har jag ju då lite annat på hjärtat som hänt under den senaste veckan (Och jag känner nu att jag aldrig kommer vara i stallet om 7 minuter). Min älskade häst Elsa har åkt. Nu mera bor hon hoss Mirella, helt underbar tjej. Sen så fyller jag år om exakt 5 dagar- deru! Snart är jag 14 år. Fy fan att jag sa det; nu har jag ännu mer ångest för att jag är så liten. Nu ser jag en chans att hinna till stallet i tid, så det där fick avsluta mitt inlägg!
Jaa men, typ; hade gött så skriver jag väl nån gång... Hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt