onsdag 4 juni 2008

De är mina grabbar de!


Första tävlingen idag då! Vi tog en säker 2a plats- en riktigt jävla bra insats av mina grabbar! "KOM IGEN NU GRABBAR!" Har vi sprungit och gormat till varandra i laget hela dagen! Japp- jag fick bli kille för en dag, men det störde mig inte särskilt mycket. Vi hittade checkpoints och kontroller, medans vi hela tiden släpade på en stor fet jävla låda! Alla kämpade verkligen, och jag måste säga; Jag var riktigt imponerad av vårt lagarbete! Vissa bitar var det så jobbigt så man ville kräkas! Och det var då laget kom in och stöttade och peppade, det gjorde att man orkade så himla mycket mer! Och det blev sån härlig känsla- alla kämpade, ingen gav upp. Johan vek inte ner sig för sin astma, Max hängde med i tempot även fast han inte har bästa kondisen, jag joggade på med dom andra trots världens största blåsa på hälen och Hugo hjälpte till och bära lådan även fast han hade sår i hela händerna. Det är vad jag kallar teamwork! Så det visade sig faktiskt att jag hamnade med riktigt härliga grabbar! När vi äntligen kom tillbaka till Tunbo så badade jag med; Hugo, Fredrik P, Jocke P, Jonas, Ange (men hon har inte camp tunbo), Johan och Danne- vi simmade över ån och tillbaka! Jobbigt! Anna och några till plaskade lite inne vid strand kanten också. Sen hade vi streching och sen hem- ljuva hem. Nu sitter jag här och gör ingenting- försöker att inte röra mig så mycket. Benen gör ont ont ont.

Jag saknar faktiskt Johanna något otroligt! Jag har inte träffat henne på jätte länge- bu hu. Nu i och med showen har min lilla bästis varit ute på mycket röj med alla 9orna. Hoppas hon tänker komma hem snart så man kan få se en liten skymt av sötnosen. 'Cuz I really miss her.
Tack för mig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt