måndag 16 juni 2008

Roliga teorier och bitchiga blickar


Jag vill bara säga en sak före allt annat; Mitt sommarlov är sämst. Det regnar, jag har ingenting att göra, ingen att vara med.. Hets med stort H. Idag har jag och Johanna- Tacka fan för att hon finns, annars hade jag nog tagit mitt liv- anyway, vi har spelat väldigt mycket guitar hero. Det är det lätt roligaste TV spelet någonsin! Men en sak som är helt otrolig är att; jag spelar Guitarhero hela tiden, men ändå är jag absolut sämst. Jag är sämst på alla dataspel (förutom the sims men det kan ju en 3 åring klara av), alla TV spel, ja alla spel av olika slag- spelar ingen roll, jag suger på det. Och då är finns det också en rolig teori- Man säger ju alltid; "tur i kärlek- Otur i spel", och visevärsa- Jag är som vanligt ett undantag från samhället. Jag har verkligen inte tur i spel- ja det har jag ju redan förklarat- och tur i kärlek, HAHA vilket skämt liksom! Jag vet ingen som har misslyckats så jävla mycket som jag har när det gäller kärlek. Så hur fan ska dom förklara detta liksom? -"Nej du är ett tragiskt undantag och missfoster"- something like that.

Men sen skulle Johanna jobba på Gula hästen- ännu en sak jag är avis på henne! Hon säger att hon är avis på mig för att alla turkar på Rix Fm gav mig kåtablickar, men wtf- Hon har ju ett jobb! Hon är rik! Rik som fan! Jag vill också vara super rik och kunna köpa vad jag vill- det är vad jag kallar orättvisa! Att jag är en sån liten skit så ingen vill ha mig som arbetskamrat- Hate it! Men hur som helst så cyklade vi till Gula hästen- jag köpte en super stor glass. Sen var det någon idiot snubbe som knackade mig på axeln och sa "Tja!". Den stackars killen som gjort det desperata raggningsförsöket på en liten ful unga som jag har jag ingen aning om vem ahn var, men jag kände igen en av dom han satt med. Jag gav honom en sån där blick "öh, säg en anledning varför jag skulle säga hej till dig?", då tittade han ner i backen och sa att "det var fel person"- problemet är grabben, det finns ingen i hela strömsholm/kolbäck (vad jag vet) som går runt i pösiga lee jeans, skinnjacka, och luggen uppsatt i en knut med resten av håret hänga som jag vet inte vad- För alla här är så jävla utseendefixerade! Därför skulle ingen gå utanför sin dörr och se ut så. Sen cyklade jag hem, och såklart följde idioterna efter mig- men när jag svängde av mot rytternehållet vid borgosund stannade dom. Vad vet jag, dom kanske bodde där; eller så insåg dom att jag bara var ett miffo.
Ciao <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt