fredag 6 juni 2008

Undanskuffad..?

I'm lying alone with my head on the phone, Thinking of you till it hurts.
And my boring life fortsätter. Ingenting händer för övrigt- ah förutom att jag ställer till allt för mig själv och alla andra och förstör mitt liv typ. Jag vet inte varförm men jag är i en deppfas. Massa saker är fel; Hanna, syrran, är skit deprimerad igen, jag kommer inte hinna köpa skor vill avslutningen, jag har inte pratat med en viss persoon på mkt mkt länge, jag hinner inte med allting jag ska göra och ändå gör jag ingenting, jag saknar Johanna och Bella, jag orkar ingenting och allting bara rasar samman. Jag vill inte ha sommarlov! Det blir så mycket eget ansvar över vad jag ska göra. Jag vet att jag nog måste vara den enda människan i HELA sverige som inte vill ha sommarlov- men samtidigt är jag nog ensam om att inte ha sett titanic också så. Jag orkar inte vara så förbannat ensam hela tiden..
Jag har inte rört mitt smink på ungefär drygt 2 veckor- enda goda nyheten i mitt liv just nu; jag har inga finnar. Offer
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt