lördag 28 juni 2008

Saken är den.. att...


Ja då var jag tillbaka på min gröna blogg. Jag vet, jag kanske faktiskt borde tapetsera om min kära hemsida, men vem fan bryr sig. Jag hoppas att dom som kikar in här läser mina finurliga texter och inte funderar över färgen (drömmar kan slå in).

Men hur som helst; en upptäckt av min kropp har gjorts. För mycket GH, för mycket film, för lite hästar att rida, för mycket popcorn. Vill du veta vad resultatet blir? Okej, jag vet att många tycker att jag är "smal som en pinne", men det finns tjocka pinnar också- det är där jag kommer in i bilden! Jag har ett par favo jeans, cheap monday, dom på bilden. Jag älskar dom för dom sitter sjukt slimmat! Dom sitter tajt från midja till vrist och den här lilla grejen av typ järn som man drar upp gylfen med är böjd, för jag har fått dra så hårt för att make it work liksom. Och idag hände det som nog många hade förväntat sig eller inte förväntat sig, vad vet jag. (KOM TILL SAKEN!) Mina byxor sprack. Ja nu har jag det sagt! På ena sidan av låret, där sömmarna har börjat skymtas- japp där small det! Knak sa det så sprack dom. Lite sorg i mitt hjärta känner jag! Inte för byxorna, dom kan jag säkert sy ihop igen- utan för att jag har blivit så förbannat fet så att brallorna spricker! Jag trodde att det var sånt som hände i filmer- WRONG! Det känns förskräckligt faktiskt!
Men från det till lite goda tankar! Dom goda tankarna heter My. Hon är en fantastiskt människa. Hon går alltid att skratta med, hon kommer alltid med nya roliga historier om alla upptåg i det kära örebro och så vidare.
Upp tidigt imorrn, så nu blir det väl sova. Puss o hej (ät inte leverpastej!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt