söndag 8 juni 2008

Lost Souls


Jag vill bara börja det här inlägget med att säga att jag blir sjukt irriterad när saker och ting inte funkar; typ som mitt Internet Jag får uppdatera och uppdatera 1000 gånger om innan jävla bilddagboken och den här underbara bloggen vill hacka igång- ursch vad sånt stör mig!

Men åter till det som det här inlägget från början skulle handla om; erfarenheter och meriter. Japp, jag tänker leva mitt liv som en lista- har jag kommit på. Jag ska bara fylla den här listan med sjuka och roliga saker som jag gör i mitt liv. Jag tänker inte skriva ner något- bara ha listan som ett minne. Den här helgen gjorde jag en sak som passar in på listan. Jag var hemma hos min vän Annas kusiner med deras kompisar- ah, och Anna såklart. Och klockan halv 2 på natten kom vi på att vi skulle åka till björnö och bada; japp- upp på mopederna och iväg. Så jag har alltså; badat på björnö klockan 02.00. Om det finns någon mer som gjort det- let me know!

Sommarlovet knackar med knuten näve på dörren nu- lite mer exakt 2 dagar kvar- och på den 3dje dagen, japp då smäller det! Avslutning med stora ord. Alla ska väl ut och supa ner sig under bordet och ha super skoj, men vad som väntar mig? Ja det var en fråga med en jävla massa frågetecken.. Hua, kommer säkert hamna här, vid min kära vän datorn. Tragiskt inte sant?
Nu ska jag försöka sova, imorgon väntar "veckans bitch"- camp tunbo avslutnings tävlingen! Vem blir vinnaren? Jag SKA kämpa! Om jag orkar... Men.. aah.. Tack för mig, eller nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt