måndag 30 juni 2008

Några ord utan handling

Sommarlovet keeps going on utan några större händelser. Jag vet att Anna aldrig läser min blogg så därför tänker jag berätta att jag och Johanna har gjort världens finaste present! (Nu kommer hon väl läsa min blogg bara för det!)
Sen köpte jag en till, eller snarare två små presenter, till Anna var dom iaf. Hon hade köpt 2 till mig så jag kan ju inte vara elak. För nu närmar sig den dagen jag ska bli 1 år äldre. Den är redan i övermorgon men jag känner ingen större glädje Jag tror det är för att jag tror att jag inte kommer få något av det som ja önskar mig. Ursch va bortskämd man kan vara! Men sånt är livet och jag blev ju faktiskt inte bortskämd av mig själv.
Men nu tjatar mamma om middag, så längre får det bli en annan gång.
Ciao! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt