lördag 21 juni 2008

Midsommar med poänglösa historier!

Midsommar idag. Ja, vad ska man säga egentligen. Midsommar är en väldigt värdelös tradition enligt mig. Alltså jag har alltid väldigt trevligt på våra midsommaraftonar men det är fortfarande en värdelös tradition. Alla super! Och dansar kring en stång- som tro det eller ej faktiskt SKA föreställa en snopp! Kan du fatta?! Vi har en tradition i Sverige vars symbol är ett kön. Helt fantastiskt! Men hur som helst så gillar jag midsommar iaf! Alla kommer skit fin klädda från början och sen så slutar det med att alla sitter i gammal stickade tröjor och alla har glömt vad klänningar och skjortor heter. Jag och Johan hade även trevligt med roliga historier; Det var 2 älgar som va ute o flög. Så fick den ena älgen en bulle i örat. Då sa den andra; - Du har en bulle i örat! - VA?! - Du har en bulle i örat! - VA?! - DU HAR EN BULLE I ÖRAT! - Du, jag hör inte för jag har en bulle i örat! Härligt, det är det enda jag kan ha som yttrande! Plus att det är alltid sån gemenskap, ja, jag kan babbla hur länge som helt om hur underbart midsommar är! Så jag antar att jag får sätta en punkt där på det samtals ämnet! Och eftersom det inte har hänt ett skit annat idag så får det bli punkten för det här inlägget också! Det blev ingen bild heller, för den enda som skulle passat hade varit en blomma men jag orkar inte sätta mig och börja bläddra på google efter en bild på en blomma, så ni får överleva utan! Ciao <3
Jo och jag vill ut bringa en skål här på min blog, för öhm.. Johanna tror jag! Hon är bra hon. Bara så ni vet. Japp de va de ja.. hejdå då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt