lördag 14 juni 2008

Satans underbart!

Jag hjärta sommarlovet. Idag har varit en sådan lyckad dag så jag vill- ah jag vet inte riktigt, men det har varit en bra dag iaf! Jag och Johanna åkte till Rix Fm festivalen på kvällen- hela Lögarängen var bombad med människor, bilar, cyklar och ännu mera människor! Vi träffade massor med roliga människor som Bella, Felicia mitt hjärta, en viss person m.f.! Vi åkte även en sån där rolig farlig mobil karusell- så tokigt roligt så jag kissade nästan på mig! Allt snurrade och det gick så fort så man kunde knappt skrika ens en gång! Vi lyckades få oss en liten titt på EMD- och jag är såå glad att jag inte är kär i bögsångare från sverige. Jag som är så smart att jag trippar runt i mina små röda älskade pumps har lagom ont i fötterna och jag måste klacka om skorna- jag köpte dom i tisdags. Jag är så bra, så bra! Sen åkte vi hem och nu kollar jag och Johanna på piraterna från carabien! Jack Sparrow- I will (turner) mary you! Moha, där fick jag till det! Men nu tänker jag kolla vidare på filmen, tänka på det fina leendet jag fick av en viss person och njuta av mitt underbara liv!
Synd om dig att jag är glad och inte du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt