tisdag 13 maj 2008

Dödar tid


Idag har jag dödat väldigt mycket tid! Först hae vi sovmorgon, den spenderade jag och några sköna vänninor i kolbäck centrum- ja du hör ju, dödat tid var ordet! Vi råkade komma 10 minuter försent och då fick man tydligen inte komma in längre. Så vi satte oss i skolans bibbla i 1 ½ timme. Sen hade vi en lektion- men då satt vi i korridoren och slöa. Sen hade vi 30 minuters lunch och sen engelska. Sen slutade vi klockan 1 och då fick jag vänta i pelarhallen på bussen i 1 ½ timme- IGEN. Men sen när jag kom hem sprang jag 6 km! Jag satte The Kooks i lurarna och sen lät jag tankekartan slingra sig runt en viss underbar person. Sen löpte jag för livet typ!
Jag har kommit på att jag ska bli en sån där person som gjort allt! Jag ska testa allt i mitt liv. Jag ska kunna känna sen när jag ligger på min dödsbädd att "fy fan vilket härligt liv jag left!". Men samtidigt, så fy va skönt att leva ett vanligt liv- men med spänning i! Typ desperate Housewives- där har jag min insperations källa! Kanske inte att folk dör stup i kvarten på min gata- men ändå lite galna upptåg. Najs najs najs! Men för att avsluta mitt pladder så ska jag bänka mig vid Tvn för att just kolla på desperate Housewives!
Love it all, love it all, Loove it all. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt