måndag 26 maj 2008

Vardags pladder

TILL SALU! C-ponny -98 LA plac. Kval Mvsb. För info ring; 0707726869
Hua, ligger efter med bloggen massor! Men jag har inte haft tid, och måste erkänna det- ork att skriva dom senaste dagarna.. Jag har tävlat bland annat- gick skit skit bra. Jag älskar min ponny mest av allt! Gå in på min bilddagbok; http://emth.bilddagboken.se/ och kika så ser du dom exakta resultaten! Men sen så tänker jag ju mycket som vanligt. Och som vanligt är det en viss man som tröttar ut mina hjärnceller. Jag måste ha ett svar. Jag vet inte vad som händer längre och vart ord och handlingar kommer att leda någonstans. Ibland är allt så rätt, men det finns fläckar på den vita duken.
Och nu har temaveckorna på Tunbo skolan i Kolbäck dragit i gång! Alla springer runt och är helt lyriska och 9orna är stolta som tuppar- i år det deras show som ska framföras. Själv har jag vissa bekanta i den årskursen så jag vet ganska ungefärligt hur dom tänker om kring detta. Själv har jag Spa Tunbo den första veckan och jag trivs faktiskt ganska bra. Vi har kört Yoga och Quigong och det är faktiskt riktigt roligt!
Men nu är klockan mycket och jag måste ta mig en tupplur för att orka med morgondagens massageövningar! Och jag måste ju såklart ligga och fundera en stund på mina kärlekstankar...
Tjenixen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt