måndag 4 augusti 2008

Bisarr- nytt ord, härligt känsla!

Bisarr. Japp, jag kan bara uttrycka den senaste helgen med ett ord; Bisarr. Allting som har hänt har liksom varit så, ja förlåt för att jag säger det igen men, bisarr! Saker har hittats, berättats om, saknats och ja. Allting har varit så sjukt, underbart och alldeles.. jag vet inte ens hur jag ska uttrycka mig, så det blir BISARR igen.
Jag har kommit på att när man korsar linjen av; Totalt förbjudet, så blir livet så satans mycket roligare! Varje färg blir färgigare, varje andetag blir friskare, allting blir bara 10 gånger bättre. Jag vet inte hur jag ska förklara för ingen kan känna som jag gör!
Det var något jag tänkte att jag skulle skriva på bloggen men jag kommer inte ihåg vad det va... Fett irriterande! Skolan börjar i alla fall snart. Jag vill dö.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt