tisdag 26 augusti 2008

Info om manliga egon, onödigt spenderande och ginas storlekar i andra ord

Ha aldrig fysisk kontakt med ett manligt ego. Om jag skulle ha mensvärk skulle jag fortfarande kunna svara på sms, för jag vet att det manliga egot skulle freaka om jag dissade. Men ett manligt ego har tydligen inte den plikten- lite magont gör dom tydligen helt okontaktbara av någon anledning. Kan ni förstå det? Jag kan det inte.
Och ha heller aldrig smskonversation med ett manligt ego som vet att du är intresserad- tror att han vet iaf. Och fråga honom definitivt inte om han har en tjej på G, då blir blir han kaxigare än innan. Försöker gärna med metoden "svartsjuka" och råkar alltid nämna att han är med en annan tjej och har super mysigt. Varför? Ja det är väl en sån där fråga utan svar.
Sedan har jag lite annan information till dig som läsare:
Spendera aldrig 70 svenska kronor på latte. Hur gott det än är, är det inte värt det.
Storleken XSGinatricot är ett annat ord för "korsett liknande plagg som framhäver dina bröst". Belive me, jag kände mig som vilken fjortis som helst hela dagen- men jag kanske är fjortis? Vad vet jag.
Och sist men absolut inte minst- var kompis med din syster! Man har verkligen så trevligt. Jag har haft min syster hela mitt liv och har nu efter 14 år hittat hennes goda sida. Hanna är seriöst världens bästa underbaraste människa.
Men nu är klockan väldigt mkt för mkt om jag ska hinna rida en häst innan midnatt! Love and kisses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt