fredag 15 augusti 2008

Om jag var en lipsill skulle jag gråta nu


Förlåt Cicci och alla andra som saknat min blogg. Men mitt Internet har varit fuckat och sen så har jag varit fuckad och sen har allting blivit, ja.. Fuckat! Något annat som också är lite fuckat är min kropp! Jag har bestämt mig för att gå ner till 50 kg, men min kropp verkar trivas bra på 54! Jag förstår inte hur jag inte kan gå ner i vikt när jag rider 6 hästar om dagen och i pincip lever på ett paket snabbnudlar om dagen? (kanske någon bulle också) Men ändå, är det inte rätt logiskt att jag borde tappa kilo efter kilo? Nej nej, inte alls- gå gärna upp något halv kilo ibland sådär istället. Blä, blir lack.
Sen börjar ju även skolan på måndag. (Ännu en orsak till självmord) Varför så hemskt? Jaförutom alla lektioner och betyg och andra jobbiga saker så dyker det faktum fram att JAG HAR INGA KOMPISAR! Jag är ett mobboffer. Japp, ett sådant stackars barn man alltid skojar om att bli- here I am! Det är så tragiskt. Nej men faktiskt så är det inget att skoja om. Jag är helt seriös. Jag är så jävla ensam! Och när jag äntligen hade hittat ett ljus- ett ledljus som bokstavligen skulle få mig att med stolta steg tåga mot mitt plugg- ett par sjukt snygga klackskor! Svar ja, det var väl ganska hög klack, svar nej jag bryr mig inte. Dom var så coola! Men såklart kan inte mamma låta mig le utan att sätta käppar i hjulet. "Klackskor är inte fint när man bara är 14 år". (Observera betoningen på 14 år som får mig att sjunka ännu längre ner i deppen eftersom min andra självmords orsak är för att alla mina kompisar är mellan 2-5 år äldre än mig) Jag har tävling hela helgen och tacka fan för den, annars hade jag väl legat inne och gråtit hela helgen också. Ja för forget att jag tänker gå tillbaka till den trista jävla tegelbyggnaden som ska föreställa min skola om jag ska behöva traggla mig dit i mina converse ett år till. Men nu tänker jag sova, orkar inte ödsla tid på att skryta om mitt hemska liv.
För att liva upp stämingen, här är världens tråkigaste skämt:
2 träd stod brevid varanda. Det ena trädet sa: "Do you löv me?" Då svarade det andra: "Näver".
Sjukt tråkigt.

Hejdå

1 kommentar:

  1. Haha, Emma då, e det synd om dej? xD
    Observera att jag läser din blogg OCH har skaffaten egen (a) xD / Livia <333

    SvaraRadera

Tyckte ngt