onsdag 27 augusti 2008

Lyckan varade bara i drömmen.. Förlåt, måste koncentrera mig på verkligheten!


Håltimmar är till för att sova på. Japp så är det. Jag ville bara klargöra det.
I morse hände det mig ngt väldigt pinsamt, eller egentligen inte så pinsamt för man kan inte styra sina drömmar. Men jag tyckte att det var pinsamt. Johanna är den enda som vet i detalj om min dröm, och ni andra kan ju glömma att få veta. Eftersom på ngt sätt är ju ändå drömmar ngt man vill ska hända. Men för att inte framkalla en massa missförstånd och sånt; det var inte någon sexdröm (Eddie!). Det handlade om att en viss person sa att denna vissa personen älskade mig och jag var lycklig från tårna. Sen när jag vaknade och tänkte mig att jag skulle ligga i den vissa personens armar och sova visade sig vara fel. Det var en dröm och jag vaknade upp kall och ensam med en förjävlig morgonfrisyr! Jag satte mig och skrek (inombords), tog på mig ett par mjukisbyxer och gick till skolan.
Sen har jag även konstaterat att jag inte kan koncentrera mig. Jag är värdelös! Inte i skolan, inte när jag rider, aldrig kan jag koncentrera mig! Kan ju lika gärna lägga av med mitt liv och bli uteliggare! Nej, jag skulle inte klara av att koncentrera mig på att tjäna pengar. Fan, jag är verkligen värdelös!
Blä, hejdå.
Ja, vad är en viss person i sängen? Han kan ju inte vara mer än dålig, avtändande och alldeles alldeles underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt