måndag 1 september 2008

Apelsiiiin!

Mitt liv är ganska händelsefattigt. I alla fall fattigt på sisådär någorlunda läsvärda nyheter. Imorrn har jag skolfoto, och därför blir dagens bloggämne just det; Skolfoto. Alla säger att de hatar skolfoto men jag tror inte de! Jag tror att alla älskar skolfoto. Alla tjejer får tillåtelse att springa runt och förklara ordagrant hur ful man blev och killarna får ju göra fula grimaser framför kameran. För jag menar- om alla skulle hata skolfoto- varför klär alla upp sig så förbaskat då? Om man ändå tycker att skolfoto är värdelöst och hemskt kan man lika gärna va ful. Och varför är alla så besatta av att se bra ut på skolfotot? Varför står halva Svergies ungdomar coh tränar leende framför spegeln i en månad innan? Man hatar det ju ändå, så varför lägga ner timme efter tumme för att träna på det perfekta smilet! Jag har en taktik till i år i alla fall! Jag ska skylla på någon farlig sjukdom- Jag är allergisk mot solljus, jag har ingen hud, ja vad som. Jag tänker i alla fall gå dit i overall, hansduk, solbrillor och toppluva! VVSF- Våga Vägra Skol FOTO!
Tack för mig, take care .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt