tisdag 23 september 2008

Rubriken får bli; för jävla härlig!

Ja nu förväntas ett romanliknande inlägg om hur min helg har varit. Rubriken får bli; för jävla härlig! Fredags aftonen spenderade jag hemma hos Isa. Först kom jag dit och då sminkade Isa den sötaste människan som finns- Malin, även känd som Emelies lillasyster om jag förstått allting rätt. Vi diskuterade trevliga saker, det var inte bara en fantastiskt söt utan också en fantastiskt trevig flicka också.
Sedan kom Hanna med en påse godis och 3 bananer, slutligen rullade även Eddie in. Vi spelade ett otroligt roligt spel- myrstacken. Klas-Jesus försökte hänga krigaren Göran och Emma tiggde efter slak salmiak.
Nästa dag och kväll tillbringades i Linköping. Det var otroligt mysigt och Cicci Österblom är förevigt en stjärna! Även den brända misslyckade kladdkakan var god, den väckte minnen från en sommar.
Ja, så mycket emr har jag väl inte att berätta. Plus att jag tror det är bäst att jag sover nu- morgonpigga Emma ska upp 6 imorrnbitti- lycka till.
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt