tisdag 9 september 2008

Generationsproblem och annat tjaffs

Jag har kommit på att jag är väldigt bra på en sak. Jag kommer inte ihåg vad det heter men du vet så där när man ser sig själv typ springa i mål långt före alla andra, eller ser sig själv hoppa över hindret helt felfritt, ah du fattar. Vet du vad jag menar? Man typ ser sig själv i framtiden när man gör något. Jag är väldigt bra på det. Jag är så himla grym att det får en negativ utväg. Jag kna se mg själv i de mest underbara situationer. Drömma mig bort hur långt som helst, så när jag väl vaknar igen är chanserna redan borta för länge sen! Jag måste lära om; Gör, sen tänk.
En väldigt rolig tanke slog mig idag! Jag satt och tänkte på generationer. Och om man ser på gamlingar i dagens samhälle har ju dom samma kläder som man hade på deras tid. Så då slog det mig att kommer då när alla vi blir gamla- kommer vi gå runt då i typ häng och värsta u-ringat eller? Asså kan du tänka dig värsta rynkiga gubben med typ värsta hip hop stilen! Jag vet inte, det där kanske inte alls var så roligt, men jag tyckte det.
Jag tror att jag måste börja planera bättre. Så som min planering ser ut nu, är att jag rider hela eftermiddagarna och sen så på kvällen gör jag väl lite plugg och så. Men det blir ofta att jag går och lägger mig sent. Sen sover jag hela dan i skolan eftersom jag är trött. Och då blir det ännu mera plugg eftersom jag inte gör ngt i skolan. Och då får jag sitta ännu längre på kvällarna och sen så blir det en ond cirkel.
Det är värdelöst. Hoppas på framgång i helgen, både med det ena och det andra.
Have it najs, don't eat bajs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt