söndag 7 september 2008

Klämmer på min tankeblåsa

Ibland ångrar jag att jag inte blev en nyckelpiga eller ett rådjur. Dom tänker; mat, sömn och akta så ingen äter upp mig. Jag tänker på väldigt mycket mer än så. Jag har fått en blåsa, världens största desstuom, i munnen. Eller snarare insidan av läppen så jag ser ut som ett freak. Mer freak än innan liksom. Vet du varför jag har fått blåsan? Jag är inte sjuk, för då brukar ju de flesta få blåsor. Nej, jag tänker för mycket. Under perioder då jag tänker och funderar mycket så får jag blåsor i munnen! Och inte nog med det så håller jag på att få en visdomstand. Så hela min mun känns igenstoppad och gör ont.
Nu tänker jag sova bort min fula blåsa och min tandvärk så jag är glad imorrn!
Sweet dreams, love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt