tisdag 30 september 2008

Höstkänslor och andra naglar


Löven på träden, det lite ruggiga vädret, den alltid lite blöta marken. God, I love it. Jag måste säga att med en mössa på skallen så är hösten lätt min favorit årstid! Det är sp mysigt! För man kan vara ute, det är vackert ute, men samtidigt har man en anledning att sitta inne om man vill. Det är underbart!

Idag har jag startat krig med min busschafför. Eller han startade krig med mig. Men han är ju totalt dum i huvudet! Så imorrn blir det bananskal i hela bussen. Hämnden är ljuv, som dom säger.
Katarina Jacobsson är världens bästa lärare! Ingen tvekan, vi kommer verkligen överns. Mvg i svenska- here we come!
Den där känslan, den dumma lilla känslan. Jag dunkar Coldplays bra men lite mystiska musik i öronen, men icke vill det gå att tänka på något annat iaf! Vad är det för fel? Jag kan sitta och bita mig i tungan tills tårarna trycker i ögonen, men så fort jag slutar så är den där dumma saknaden där och raffsar med sina äckliga klor. Den kommer ha hål på min lever snart! Eller vart sitter levern? Aja, saken är den att jag måste bli av med den där saknaden illa kvick, eller såå.. blir jag galen. Och jag kommer få ännu mindre kompisar om jag ska hålla på och dregla och sånt där skit.. fräscht liksom!
Hare gött,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt