lördag 27 september 2008

En resa till Örebro hindrar inte mina tankar från att skrivas ner


Oh my, jag är i Örebro. My är så jävla massa bra och igår fick jag även träffa Clara. Hon var ju så underbar så jag äter gärna upp henne! Vi umgicks även med Mys kära syster och hennes pojkvän plus Mys kära broder (som för övrigt var otroligt attraktiv på ngt sätt) och hans kompis Rask (Andreas igentligen). Mysans planer för kvällen ger mig huvudvärk och röda kinder, det är inte min starka sida att träffa en massa nya människor. Men det ska bli trevligt any how, jag gillar ju att visa upp min katastrofala frisyr för folk.

Annars hakar mitt liv vidare i samma takt. Jag fick Vg på mitt kemi prov, my ass- jag skulle ha Mvg!
Jag har blivit otroligt sinnesförvirrad av mina drömmar. Dom ger inga klara tecken bara massa svammel! Kommer det någonsin bli en struktur för Emmas hjärna? Tveksamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt