torsdag 4 september 2008

På rosa moln svävar jag ommkring


Allting känns lätt! Jag lever i en light version av mitt liv! Det är lätt att plugga, lätt att rida bra, lätt allting. Trots att jag vaknar upp med världens sämsta hårdag så drar jag upp det i en toffs och skiter i det. Njuter av alla livets andra godsaker. Jag har hittat en lucka i mitt liv, ett andrum i det brinnande huset. Inte så att jag var arg eller deprimerad innan, men tänk dig att allting bara flyter på. Att du sakta guppar ner för en flod i en liten kanot. Det går framåt utan några problem, men så plötsligt så strömmar det till och allting går dubbelt så fort. Den där strömmen är mitt blod, och kanoten är min tanke. Från en dag till en annan så forsade tankarna ut i kroppen och satte lycka ända ut i fingrarna. Allting är bara så jävla rätt!
Dagens rapport, mitt namn är Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt