lördag 6 september 2008

Bli aldrig som mig

Kommer du ihåg drömmen jag pratade om? Jag förstår faktiskt nu vad den betydde. Alla bitar faller på plats, bara det att personerna i verkligheten inte var samma i drömmen. Men det är ju därför jag förstår den nu! Det här har varit vad jag har velat hela tiden, bara att jag inte varit medveten om det!
Men sen har jag en förmåga att oroa mig. En sak som jag hatar med att vara glad är att jag är rädd för att bli ledsen igen. Vilket jag alltid blir. Och varför blir jag alltid ledsen? För att jag försöker för mkt! Jag lägger ner för mkt tid på att inte bli ledsen, och jag lägger ner för mkt tid på att allt ska vara perfekt. Värdelös egenskap och såklart får jag den. Och det finns en ond liten varelse som utnyttjar denna egenskap för sin egen fördel.
Jag har tävling imorgon Hoppas att det går bra. Mest längtar jag tills nästa helg. Jag längtar tills på måndag, men jag längtar med en fruktan i bakhuvudet.
Jag är verkligen aldrig helt tillfredsställd. Det här nyttar inget. Bli aldrig som mig. Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt