onsdag 17 september 2008

Känn ingen sorg för mig Västerååås


Min kropp har börjat med ngn sorts hämnings ritual. För det första är jag förkyld så jag vet inte vad! Huvudvärk, ja det är bara förnamnet och min röst är verkligen en orsak till ett gott skratt. Jag kan knappt äta för jag har så ont i huvudet och så himla täppt näsa. Vet du vad min lilla kropp då har kommit på? Jo, en magsjuka är nog precis vad Emma behöver. Ja, kräkavdelningen i min kropp har skvallrat om dessa uppgifter väldigt många gånger idag. Kväljningar- Gud så mysigt. När jag ser på min kropp just nu är jag inte nöjd. Det börjar mer likna skinn och ben än nånting annat- iaf jämnfört med hur den brukar se ut! Inte bra, inte bra.

Att min kära vän Anna B just nu sitter i globen och kollar på Coldplay gör mig inte på bättre humör. Orättvist? Neej, det kan du inte mena! Men på fredag blir det mys alá Eddies home och lördag morgon sitter jag på ett tåg till Cicci. Sånt gillas att höra. (replik snodd av Isa)

Nu tänker jag ta en lång dusch och sen sova bort mina sorger.
Men vi snor en replik av Mr Håkan Hellström också; Känn ingen sorg för mig Västerååås (Göteborg*)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt