torsdag 7 maj 2009

Vaddå "..lek"? Jag blir bara arg!


Vad är jag om inte en trogen bloggare? Det är ju tur att jag har MVG i svenska och vet vad ironi är.

Men min blogg är bara en massa ord och meningar som jag vet, alla vet redan är skrivet någon annanstans på alla andra tusen miljarders andra bra bloggar. Jag får till någon mening hit och något inlägg dit men vem kommer ihåg det? Jag är en väldigt komplicerad människa inuti och det är så frustrerande att inte kunna uttrycka mig i ord. Alla ändlösa tankar som snurrar i mitt huvud, att bara skriva ner dom skulle ge mina fingrar träningsvärk i flera år.

Kärlek. Män älskar kvinnor. Kvinnor älskar män. Män älskar män. Kvinnor älskar kvinnor. Ge mig ett svar, ge mig en logik! Vi vet aldrig vem som är den rätta, vi vet aldrig vart den där människan som man kan se riktigt djupt i ögonen befinner sig. Man vet fan inte ett skit. Den enda som kan ta oss till kärlek är vi själva, vi har vår egen resa, vår egen väg. Men ingen orkar och vissa har turen att krossa någon annans väg under vilan, men vi andra måste gå vidare- ensamma. Jag vill bara sitta vid det där middagsbordet med min älskare och äta god mat och veta att jag är safe, att jag hade tur. Jag vill vara vid slutet utan att utföra resan. Ta mig bara dit, ta mig till kärlek

1 kommentar:

  1. Jag tycker om att du är komplicerad :D Och jag tror att själva sökandet gör att finnandet blir mer betydelsefullt, så glöm inte bort att uppskatta även sökandet <3

    SvaraRadera

Tyckte ngt