onsdag 28 juli 2010

Hjärtat behöver träna på att få en diss




När jag tänker efter är det så logiskt. Vi är inte gjorda för varandra. Den ena har inte råd och sen andra måste bort snabbt. båda har ambitionen att bli riktigt bra, men båda behöver den tiden som inte finns när man relaterar till pengarna. Det är konstigt det där, att när jag känner din mjuka päls och får dina vita hårstrån fastklibbade i handen och ser in i dina stora snälla ögon, då finns det inget annat. Då måste det bara bli på ett sätt, det finns bara ett enda team som är rätt och det är du och jag. Men sen när jag tänker efter så finns det så många andra som passar bättre för dig, som har pengarna och därmed tiden. Det finns även bättre för mig, andra som är mer utbildade och billigare i peng jämnfört med vad dom har gjort på pappret. Jag måste bara försöka hålla mig fast vid den logiska biten och ignorera vad hjärtat vill. Hjärtat kommer vilja mycket här i livet och jag kommer inte kunna ge det allt. Så hjärtat behöver träna på att få en diss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt