tisdag 6 juli 2010

Du är jag och jag är katten


Har du glömt mig? Har du glömt mitt riktiga jag och dina riktiga känslor för mig? Katten ligger på min arm och spinner när jag smeker honom över ryggen- det är nästan som vi, du är jag och jag är katten. Jag vet att du bryr dig och älskar, något annat tänker jag inte påstå. Men varför vågar du inte visa det längre? varför får ilskan komma istället och ta plats? Vart tog vi vägen dom där underbara vi var? Du vet vart jag finns och vart jag skriver- men kommer du någonsin och hälsar på eller läser du någonsin? Ett sms bara. Ett jag saknar dig bara. ett förlåt allt ska bli som vanligt bara. Låt mig veta vad det är jag har gjort för att få den här ilskan inom dig att växa. Snälla jag vill veta vad jag ska göra för att vi ska bli glada..

1 kommentar:

Tyckte ngt