måndag 28 juni 2010

Jag bojkottar hela skiten, så det så!


Jag har länge funderat över vilken högtid, eller speciell dag som är den värsta på året. Lucia? Midsommar? Kristi himmelsfärd måste ju ligga högt? Men idag kom jag på det! MIN FÖDELSEDAG! Innerst inne är et den dagen jag längtar mest till, omedvetet så är det så. Men sanningen är den att min födelsedag suger. Den 2 juli. Antingen är jag borta, och nu detta underbara år när jag äntligen är hemma och såg fram emot en världs mysig dag hemma med hela den underbara ligan. Tyvärr visade det sig att världens bästa Elsa lämnar mig för festivaligheter i Borlänge och Peace och kärlek och grejer. Arnold lämnar mig för en helg med Elin och Cautious i Sunne och själv kvar blev lilla jag. Tur att pappa tog ledigt i alla fall.. Men jag har bestämt mig för att bojkotta hela skiten. Inga presenter, inga tårtor med ljus tidigt på morgonen och inga festliga middagar på kvällen. Jag bojkottar hela skiten! Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt