tisdag 1 juni 2010

Hur kan det vara hemskt att vi ska splittras?


Överallt skriver alla om hur hemskt det kommer vara att splittras. Att nu på slutet inser man hur mysigt Tunbo är och hur underbara alla nior är. Men seriöst- är det bara jag som räknar dagarna tills skiten är över? Tills jag slipper alla idioter som tar mina grejer, skrattar åt mig och gör narr av mig ständigt. Det ska bli så skönt att slippa känna varje dag att man är den idiot som alla behandlar en som. Jag fattar inte hur det kan vara hemskt att vi ska gå åt varsitt håll om 2 veckor? Jag vill dansa av lycka vid bara tanken. Men det är väl bara jag- och det är väl därför jag sitter själv och inte med dom andra.

2 kommentarer:

  1. Det är fett att gå på gymnasiet, fuck nian! <3

    SvaraRadera
  2. haha du är inte ensam! jag tycker också det ska bli skönt..

    SvaraRadera

Tyckte ngt