måndag 31 maj 2010

NY or NOT?


Manhattan, dyra exklusiva affärer, frihetsgudinnan, mer dyra affärer, mysiga fik och New York upp över öronen v.s. hästar, svett, flugor, mocka bajs, bära vatten, träna, träna, träna och träna lite till. Det handlar om en vecka av mitt väldigt långa sommarlov, det handlar om ett knepigt beslut jag bara inte kan lyckas ta, det handlar om så mycket som känns så oviktigt egentligen. Hur onormal verkar inte jag som tvekar mellan svett och hästar och New Fucking York? Jo för att det är ett intresse jag brinner till 110 % för. Men mamma och pappa blir besvikna om New York skulle få ett nej. Jag skulle nog också bli det innerst inne men jag känner en skuld och en plikt att satsa. Jag vet att det är den jag är. Glansiga hårremmar och timmar i sadeln är faktiskt jag- det där med mysiga fik och fancy affärer är en död del av mig. Men jag kan inte bestämma mig bara..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt