söndag 23 maj 2010

Thank god att min mamma bara fyller 40 + moms en gång i livet!


Jag kom upp från stallet och på platsen där mitt stora fina vita hus en gång legat låg nu ett slagfält. Mitt i slagfältet låg generalen och hans högra hand sovande. Vad jag senare skulle kunna kommas fram till efter att ha upptäckt en absurd mängd pastasallad, kött av olika slag, lax av olika, ett hundratal såser, stenugnsbakat bröd så det skulle räcka till hela afrika och diverse andra i köket så var slagfältet ett resultat av en fest, en stor jävla fest. Och generalen och hans högra hand var inga mindre än festens höjdpunkt, födelsedagsbarnet och hennes dotter. Jag flydde från slagfältet upp till mitt rum och min dator. Slutsatsen av dagens upplevelse blir; thank god att mamma bara fyller 40 + moms en gång i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt