fredag 21 maj 2010

Jag kastar sten mot solen för jag hatar den


Ser jag en till facebook status som innehåller orden "sol, chilla eller grilla" i will loose my mind. Jag har på något sätt fått svart på vitt vad mitt liv går ut på. Plugga, rida och vara hemma. Det är fredag idag, det är topp väder idag- vad gör jag? Sitter på mitt rum, bitter över att friheten jag känt så länge är indragen, har en hel hög saker som ska göras till skolan och inte en käft att dela mina problem med. Jag har inte ens godis som kan jag tjocka i mig och tröstäta. Håkan Hellström är det enda jag kan tröstäta. Den fina hästen är förövrigt inte helt felfri. Dumt, dåligt och nej. Jag säger som Håkan, och jag ska nog göra det nu; "jag kastar stenar mot solen för jag hatar den." Den bara påminner mig om alla andras lycka och mitt eget katastrofala liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt