söndag 5 juni 2011

Himmelska resultat under strålande sol i Skogslotten


När helgen började med att varken bilar, släp eller något alls fungerade trodde jag aldrig att vi skulle komma iväg ens. När prinsen löpte amok inne på banan och min älskade, världens bästa och största häst trillade ihop i stallgången av en hjärtattack kändes hoppet för helgen nästan ute. Med chocken i halsen och tårarna fortfarande brännande i ögonen somnade jag och var fast besluten att för allt i värden hålla fast planen att debutera 130 respektive MsvA på skimmelbrudarna dagen efter. När prinsen hoppade felfritt på morgonen kom motivationen tillbaka. Men jag visste inte då när jag avslutar den här dagen kommer Formosa ha vunnit 130 debuten och Jamilia 7 år kommer ha fått blått pris i debuten MsvA. Jag ville gråta! Att Blomman nollade och kom på andra plats i 130 idag var bara en alldeles underbar bonus! Jag är världens allra lyckligaste chej!

2 kommentarer:

  1. DU ÄR BÄST VET DU DET!!!!!

    SvaraRadera
  2. Du är grym Emma! Puss och kram från T och E

    SvaraRadera

Tyckte ngt