tisdag 13 april 2010

Fuck off!


Fuck off bara. Kan alla bara fuck off? Lämna mig i fred. Låt mig ta skolan med en klacksprak och låt mig få skita i att få mvg i alla ämnen och jobba 200 %. Varför inte bara låta mig vara ifred om det ändå bara ska klagas. Man ska offra allt, men man får inte ge upp något. Men hur ska det gå ihop logiskt? Jag har alltid resnonerat att jag inte vill bli förälder. Men det kanske vore rätt nice. Att ha en liten människa som var helt styrd av mig och när den gjorde något som opassade mig kunde jag skälla ut den. Egentligen måste den inte ha gjort något fel, man har ändå en osynlig skriven rätt att skälla i alla fall. Jag blir så trött. Så trött på allt tjat. Så trött på mig själv. Så trött på alla idioter. Så trött på all jävla press. Låt mig rida och lämna mig ifred. Fuck off bara, fuck off!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt