torsdag 21 oktober 2010

Karman tänker gå vidare nu


Jag tror på karma. Jag tror verkligen att om man beter sig som en skit så kommer det att komma tillbaka. Allting kommer ikapp. Lögner blir alltid omsprugna av sanningen. Det slår aldrig fel, verkligen aldrig. Därför tror jag stenhårt på karma. Jag har verkligen försökt ändra på mig till något bättre och ändå har jag inte fått ett skit tillbaka för det. Jag har ändrat hela mig och lite till och ändå har jag bara fått skit och lite mer skit. Nu har jag kommit på varför. Innan jag ändrade på mig var jag en sådan fet idiot att det skulle ta lång tid innan karman skulle känna för att klappa mig på axeln för att jag har ändrat mig. Men nu, äntligen, nu känner jag att det börjar ändra sig. Nu börjar karman känna att jag verkligen försökt och nu är det dags för min belöning, det är dags för mig att få le igen. Det är dags för karman att gå vidare och låta någon annan sota för sina lögner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt