måndag 11 oktober 2010

Lika bra att börja igen, för det blir inte bättre


Vad sägs som att kanske börja om? -Redan? Ja, nog tror jag det allt.

Ralfsdottern har fått allvarliga symtom som tyder att hon lider av brist på blogspot. Hon, alltså jag, har köpt ett par manchester byxor och börjat segla in på lugnare vatten. När det inte råder storm är det lättare att få till ett inlägg som inte gör stormen ännu värre. Objektiv och ledsen typ, ska vi säga att vi återgår till det vanliga? Jo men typ så. Man ska aldrig haka på idioter för då är man en större idiot själv. Säg inte att du är ful på ett kort för du är inte snyggare. Säg inte att världen är orättvis för den blir inte rättvisare. Framför allt så säg aldrig att livet är meningslöst för det blir inte bättre än vad det är. Så vafan varför inte skriva? Jag är inte mindre objektiv än innan bara för att jag har lite hat i ådrorna. Jag känner som Peggy i Madmen;

- "Everytime I walk by you i think- are you going to be nice... or just cruel?"

Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid. Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

1 kommentar:

  1. Jag är glad att du är tillbaka, saknade dina texter, och Jag älskar retro-tvättmaskinerna!

    SvaraRadera

Tyckte ngt