lördag 16 oktober 2010

WOW som i styrka


WOW

Det var kommentaren jag fick efter att ha hoppat banan. Han som sa det är dessutom så otroligt skit duktig så jag fattar det knappt själv. Jag har aldrig blivit Wow:ad för något jag ådstakommit på en hästrygg. Det gav mig styrka, massor av styrka. Styrka behövs just nu, det kan vem som helst förstå.

Jag, hundarna och familjen katt har myst ner oss med bästa vännerna Ben och Jerry för att gråta till filmen Changeling. Sorgligt värre men alltför underbart. Jag har lyckats göra middag till mig själv genom långt och hårt arbete. Först skar jag mozzarellan, sen skar jag tomaterna, sen hade jag på peppar och salt, sen lite olivolja och sen åt jag faktiskt det. Det blev te och några sorgsna efterlämnade ballerina kakor till pluggandet och nu är det alltså glass och filmdags. Jag älskar att gå på toa med öppen dörr och spela Gubben I Lådan alldeles för högt i köket. Men jag saknar mina underbara föräldrar, jag tycker synd om alla andra för att ingen har så underbara mysiga skapare som jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt